H&M in Ploiesti Shopping City

Hei, mămici! Vi s-a întâmplat să mergeți la shopping să vă luați ceva pentru voi, și… să vă întoarceți acasă cu plasele pline de hăinuțe, jucării, dulciuri pentru copii? Clar răspunsul vostru este da! Și dacă ne întreabă cineva de ce?, răspunsul este Nu m-am putut abține.
Asta se întâmplă mai ales când intrăm într-un magazin unde calitatea contează, unde prețul este unul de bun simț, unde te simți bine. Un astfel de magazin este pentru mine H&M. L-am descoperit acum câțiva ani în Olanda și l-am regăsit cu mare drag în Ploiești Shopping City.

 

logotype

Pentru cunoscători și pentru cei care fac acum cunoștință cu acest brand, m-am documentat puțin – H & M Hennes & Mauritz AB (cunoscută ca H & M) este un lanț de magazine de îmbrăcăminte din Suedia. Compania a fost înființată în 1947, în Västerås, Suedia. În iulie 2010, H&M avea aproximativ 76.000 de angajați, care lucrau în circa 2.000 de magazine din 37 de țări, fiind al treilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial. Cea mai mare piață este Germania, urmată de Marea Britanie și Suedia.

Eu aleg H&M pentru că :

 

    • Produsele sunt din bumbac 100%, este vorba de un bumbac organic și reciclabil
    • Prețul hainelor este în mare parte asemănător cu cel din magazinele de cartier (unde găsești 20 % bumbac pe etichetă)
    • Ai o gamă largă de mărimi, culori, combinații vestimentare care te inspiră
    • Personalul magazinului este mereu zâmbitor, te ajută cât să nu te simți presat că trebuie să cumperi ceva, dar este mereu acolo pentur orice nelămurire
    • Luminile sunt centrate pe locurile cheie – ies în evidență promoțiile (vezi foto – 2 produse la preț de 1), combinațiile vestimentare (cămășuțe cu cravate și/sau veste de costum etc)
    • Spațiul este plin, oriunde te uiți ai ceva de admirat, de căutat, de analizat, dar este aerisit. Sunt așezate de așa natură încât nu dărâmi nimic căutând ceva.
    • Miroase plăcut, este un amestec de savoare de nou îmbinat cu mărgăritar. Nu mă pricep exact, e posibil să fie o strategie de marketing, dacă asta este – ei bine, o reușesc cu succes.
    • Muzica plăcută te îmbie să mai stai, să cauți, să admiri, să cumperi. Nu este ceva strident care să te alunge din magazin.

Vă las să admirați, analizați câteva imagini din magazinul H&M din Ploiești Shopping City (realizate cu acordul și datorită amabilității managerului raionului pentru copii și biroului H&M Office).

Dacă vă decideți, dacă vreți ceva de calitate, durabil, frumos, elegant, plăcut, la un preț confortabil – vă sfătuiesc cu mare drag H&M! Vă aștept cu păreri!

H&M copii - copiiph.ro2

Sursa foto: Copiiph.ro

H&M copii - copiiph.ro1

Sursa foto: Copiiph.ro

H&M copii - copiiph.ro3   H&M copii - copiiph.ro4

H&M copii copiiph.ro5   H&M copii copiiph.ro6

H&M copii copiiph.ro8  H&M copii copiiph.ro9

H&M copii copiiph.ro10H&M copii copiiph.ro11

H&M copii copiiph.ro16H&Mcopii  -copiiph.ro6

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>